نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نتیجه بازی بارسلونا و سویا+ فیلم خلاصه بازی| تیم ژاوی؛ آماده‌تر از همیشه

  • کد خبر: ۱۲۴۰۸۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸
نتیجه بازی بارسلونا و سویا+ فیلم خلاصه بازی| تیم ژاوی؛ آماده‌تر از همیشه
بارسلونا موفق شد سویا را با نتیجه‌ای قاطع مغلوب کند. ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی را در ادامه مشاهده کنید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا، پس از پیروزی ۲ بر ۱ رئال مادرید مقابل رئال بتیس، بارسلونا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شود.

در این بازی رافینیا، لواندوفسکی و اریک گارسیا برای بارسلونا گلزنی کردند تا یک برد خوب دیگر به کارنامه ژاوی اضافه شود و مجموع امتیازات بارسا به عدد ۱۰ برسد. رئال فعلا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و در تمامی مسابقات خود پیروز شده‌است.

نکته خاص این دیدار، اما درخشش کونده، دفاع تازه وارد بارسا در پست دفاع راست بود. وی موفق شد ۲ پاس گل به نام خودش ثبت کند.

اریک گارسیا نیز پس از گلزنی به واسطه مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به سرخی روبرتو داد. آرائوخو، دمبله و بالده، بازیکنانی بودند که از بارسا با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و سویا+ فیلم گل‌های مسابقه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->